Veelgestelde vragen

Het is momenteel niet meer mogelijk om een verleidingsbon te kopen.

De Verleidingsbon kan ingewisseld worden in de winkels van Christine le Duc. De locaties van de filialen vind je bij Verleidingsbon inleveren.

De Verleidingsbon kan helaas niet ingeleverd worden bij het plaatsen van een bestelling middels een bestelbon of telefonisch.

Je kunt contact opnemen met de Verleidingsbon door gebruik te maken van het contactformulier, zie Contact.

De Verleidingsbon is geldig tot 1 jaar na ontvangst.

Het is mogelijk de bon in meerdere keren te besteden. Zolang de cadeaubon of cadeaukaart een restwaarde heeft en de vervaldatum niet verstreken is. Een overzicht van de restwaarde en vervaldatum kun je zien op de pagina saldocheck. Of op de kassabon bij een aankoop in de winkels van Christine le Duc.

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen zodra je de bestelbevestiging hebt ontvangen.

Controleer of de e-mail in je spam-folder terecht is gekomen. Zo niet, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

In je winkelmandje heb je bij stap 2 de mogelijkheid een ander bezorgadres in te voeren.

Het is mogelijk meerdere Verleidingsbonnen tegelijk in te leveren.

De Verleidingsbon is veranderd. Zowel het uiterlijk als het codesysteem is veranderd. Heb jij een Verleidingsbon met een nummer startend met 9. Deze code is nog steeds bruikbaar, indien de geldigheidsduur niet is verstreken. Jouw code kun je op www.pabo.nl en www.christineleduc.nl invoeren onderin het winkelmandje in het veld vouchercode. Ook in de winkels van Christine le Duc is de bon nog steeds in te leveren.

Toch vragen of problemen met jouw oude Verleidingsbon? Neem contact op via het contactformulier.